Jangan Pandang Perlis Lemah

Perlis gagal memanafaatkan bermain di halaman sendiri selasa lalu selepas dibelasah 5-1 oleh The red b_250_200_16777215_0_https___lh5.googleusercontent.com__30mtgnIVHAE_TDR_L0iN1GI_AAAAAAAAC4Q_OWg79KQ4_zU_20.jpgwarriors (TRW), menduduki tangga tercorot liga super untuk pusingan pertama amat perit untuk ditelan. Namun TRW jangan memandang mudah dengan kehebatan Perlis . Ketua Jurulatih Perlis, Mosthakeen Omar mungkin akan membaiki kelemahan yang ada.
22 April ini pusingan ke-2 liga super akan bermula,yang mana TRW akan menanti kunjungan Perlis di Stadium Keramat ,mungkin Perlis akan dikejutkan lagi,atau TRW dikejutkan dari pasukan tercorot ini,ada kemungkinan ke….??.
TRW perlu fokus pada pusingan ke-2 ini,agar tidak berkeciciran mata dan ditinggalkan selangor, Terengganu,Perak dan Kedah. Anggaplah Pusingan ke-2 ini misi membalas dendam kepada pasukan yang telah membelasah kelantan.
Syabas kepada penyokong tegar TRW yang masih memberi kepercayaan dan pengharapan 100% terhadap TRW, tahniah kepada tenaga kerja TRW yang bertungkus lumus untuk memastikan TRW mengekalkan prestasi yang lebih baik. Semoga pusingan pertama lalu banyak memberi pengajaran dan tauladan kepada Datuk M Karathu bagi membaiki formasi yang lemah.